Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:807421
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, pieprasījums pēc TVNET ziņām tirgū ir ļoti liels, jo daudziem cilvēkiem šī portāla apskatīšana pie rīta kafijas ir ikdienas ieradums un nepieciešamība. Vēl šis uzņēmums sadarbojas ar daudziem citiem uzņēmumiem, kas izplata viņu jaunāko informāciju, tādā veidā piesaistot klientus, kas ikdienā neapmeklē TVNET portālu. Šādi sadarbības partneri ir portāls draugiem.lv, facebook.com, twitter.lv. Tāpēc domāju, ka uzņēmuma galvenie mērķi ir iegūt pēc iespējas vairāk klientus gan jaunus, gan pārvilināt no konkurentiem, kā arī iegūt jaunāko informāciju, intervējot interesantus cilvēkus, esot klāt jaunākajiem notikumiem un apmeklējot populārus pasākumus, lai varētu izveidot interesantākos rakstus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgzinības analīze uzņēmumam "TvNet"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/807421

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties