Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,99 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,50
Pirkt
Identifikators:586552
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

3. Specifisko datu jeb primārās informācijas vākšana.
Primārie dati ir tāda informācija, ko tieši ievāc no cilvēkiem speciāli pētījuma vajadzībām. Ir sekojošas metodes:
novērošana;
eksperiments;
aptauja.
Metodes izvēle ir atkarīga no problēmas, cik daudz laika un naudas var ieguldīt pētījumos.19

4. Datu apkopošana un analīze.
Datu analīze ir nākamais posms tirgus izpētes procesā. Datu analīze ir prasme izcelt no iegūto datu kopuma svarīgāko. Pētnieks apkopo iegūtos datus tabulās, sastāda kombinētas tabulas vissvarīgāko savstarpējo sakaru noteikšanai.

5. Pētījumu rezultātu pārskata sagatavošana.
Tas ir noslēdzošais posms. Pārskatā jābūt galvenajiem secinājumiem un rekomendācijām par problēmas risināšanu.20
Starptautiskā mārketinga pētījumu process ir līdzīgs vietējā mārketinga pētījumiem, galvenā atšķirība ir vidē. Atšķirības, kas parādās starptautiskā mārketinga pētniecībā ir:
jaunie parametri- nodevas, ārzemju valūta un tās svārstības, dažādie transporta veidi, starptautiskā dokumentācija u.tml.; jaunā vide- izprast biznesa vides būtību ārvalstī, pētot ārējās vides faktorus- ekonomiskos, politiskos, tiesisko, kultūras, finansu u.tml.;
iesaistīto faktoru daudzums- iziet starptautiskajā vidē bieži vien nozīmē iziet vairāk kā vienā valstī, tas nozīmē arī, ka pētniecības process būs plašāks un sarežģītāks;
plašāk izteiktā konkurence.21

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,95 €
Materiālu komplekts Nr. 1243713
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirgus/mārketinga pētījuma jēdziens, process; tā dizaina specifika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/586552

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties