Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:862903
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Augstākā tirgus organizācija ir birža. Sastopami vairāki biržu veidi: preču biržas, vērtspapīru biržas, darba biržas, valūta biržas…
Preču biržā nepārdod reālu preci – darījumi tiek slēgti pēc paraugiem. Dažreiz slēdz līgumus par vēl nesaražotas preces pirkšanu.

Preču tirgus raksturojums.
Var izdalīt vairākas preču grupas, uz kurām pieprasījums formējas atšķirīgi:
1.Ikdienas pieprasījuma preces (pamatpreces, impulspreces, neparedzētās preces).
2.Speciāli pērkamās preces (apģērbs, apavi, mēbeles, sadzīves tehnika…).
3.Īpašās preces. (modes priekšmeti, rotas lietas…).






Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties