Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Inovatīvo stratēģiju būtība, veidi un izvēles principi. Starptautisko korporāciju stratēģisko uzdevumu risināšanas modeļi

     

    Konspekts5 Vadība, Uzņēmējdarbība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:145890
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Inovatīvo stratēģiju var uzskatīt par nepārtrauktu dažādu atkarību vērtējumu un analīzi, kas saista stratēģiju, ekonomisko stāvokli, uzņēmuma zinātniski pētniecisko potenciālu, zinātniski tehnisko uzdevumu portfeli un pašus uzdevumus savā starpā.
Tirgus ekonomikas apstākļos vadītājam nepietiek vienkārši ar labu produktu, viņam ir uzmanīgi jāseko līdzi, vai neparādās kādas jaunas tehnoloģijas, un jāplāno to ieviešana savā uzņēmumā, lai neatpaliktu no konkurējošajiem uzņēmumiem. Nosprausto mērķu sasniegšanai pastāv vesela virkne stratēģisku līdzekļu.
Stratēģiju var apzīmēt kā lēmumu pieņemšanas procesu. Stratēģijas izvēle nosaka zinātnisko pētījumu veikšanas un citu inovatīvo darbību plānu izstrādi. Stratēģiskajai plānošanai piemīt divi galvenie mērķi –
Efektīva resursu sadale un izmantošana. Tā ir tā sauktā „iekšējā stratēģija”. Tiek plānota tādu ierobežotu resursu izmantošana, kā kapitāls, tehnoloģijas, cilvēki. Bez tam tiek īstenota uzņēmumu iegūšana jaunās nozarēs, iziešana no neperspektīvām nozarēm, efektīva uzņēmumu „portfeļa” formēšana (investīciju piedāvājumu komplektēšana).
Pielāgošanās ārējai videi. Tiek izvirzīts uzdevums – nodrošināt efektīvu pielāgošanos ārējo vides faktoru izmaiņām (ekonomiskās pārmaiņas, politiskie faktori, demogrāfiskais stāvoklis u.c.).
Stratēģijas izstrāde sākas ar kopēju organizācijas mērķu noteikšanu. Mērķu nospraušanai ir svarīga loma uzņēmuma sasaistē ar ārējo vidi, tirgu un patērētājiem. Organizācijas kopējam mērķim sevī ir jāietver –
galvenais uzņēmuma darbības virziens;
darba principi ārējā vidē (tirdzniecības, attieksmes pret patērētāju, lietišķo attiecību veidošanas principi);
organizācijas kultūra, tās tradīcijas, darba klimats;
kvalitātes pilnīgas pārvaldes ietveršana.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,64 €
Materiālu komplekts Nr. 1137926
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Inovatīvo stratēģiju būtība, veidi un izvēles principi. Starptautisko korporāciju stratēģisko uzdevumu risināšanas modeļi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/145890

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties