Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un tiešās pārdošanas process. Mārketinga komunikāciju integritāte

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:292600
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Integrētās mārketinga komunikācijas dažādi komponenti:
1. Dibināšanas posms - kā liecina nosaukums, dibināšanas posms ietver gan produkta, gan mērķa tirgus detalizētu analīzi. Ir svarīgi, lai mārketinga speciālisti izprastu zīmolu, tā piedāvājumus un gala lietotājus. Jums jāzina mērķa klientu vajadzības, attieksme un vēlmes. Cieši uzraudziet konkurentu darbības.
2. Korporatīvā kultūra — produktu un pakalpojumu iezīmēm būtu jāatbilst organizācijas darba kultūrai. Katrai organizācijai ir savs redzējums, un ir svarīgi, lai mārketinga speciālisti pirms produktu un pakalpojumu izstrādes paturētu prātā to pašu. Sapratīsim to ar piemēra palīdzību.
3. Zīmola fokuss - pārstāv zīmola korporatīvo identitāti.
4. Patērētāju pieredze — izplatītājiem ir jākoncentrējas uz patērētāju pieredzi, kas attiecas uz to, ko klienti uzskata par produktu. Iespējams, ka patērētājs izvēlas produktu, kuram ir labs iepakojums un kurš izskatās pievilcīgs. Produktiem ir jāatbilst un jāpārsniedz klientu vēlmes.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tiešās pārdošanas būtība, raksturs un tiešās pārdošanas process. Mārketinga komunikāciju integritāte”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/292600

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties