Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,72 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,27
Pirkt
Identifikators:228984
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Laika izvēle. Katalogs tiek izdots ik pēc trim nedēļām, kas ir samērā bieži, bet tajā pašā laikā arī pietiekami, lai klients iztērētu līdz galam kādu no produktiem un vēlētos to pasūtīt vēlreiz, vai vismaz, lai pašķirstītu katalogu, iepazītos ar jaunumiem un iespējams ieplānotu jau kādu dāvanu kādam no tuvajiem. Tākā viens no tiešā mārketinga uzdevumiem ir sniegt patērētājam tieši to, kas tam nepieciešams vajadzīgā laikā, var secināt, ka Avon ir lieliski izplānojis savu laika izvēli – katalogi netiek izdoti pārāk bieži, kas var veicināt sava veida apnikumu pret uzņēmuma produkciju, bet tajā pašā laikā arī ne pārāk reti, lai patērētājs neaizmirstu par uzņēmumu un tā produkciju.
Patērētāja apkalpošana. Augstāk jau darba autores minēja, ka ar patērētāju apkalpošanu nodarbojas Avon konsultanti, kas kopumā pasaulē ir 5, 5 miljoni, šie konsultanti nogādā katalogu līdz patērētājam, dod savus ieteikumus un protams palīdz veicināt zīmola atpazīstamību pasaulē, kas jau tagad sasniedz 90 %. Avon konsultanti visbiežāk ir sievietes, kas savukārt veicina to klientēs uzticību, jo bieži vien konsultantes pašas vispirms izmēģina kādu no produktiem un ja viņai tas patīk, viņa iesaka arī klientiem. Klientiem savukārt veidojas uzticība konsultantam.
Turklāt bieži vien komunikācija starp pircēju un konsultantu noris pircējam drošā un patīkamā vidē, kas nerada tam papildus stresu un tādējādi palīdz pārdot arī produkciju.
Tāpat klientam neveidojas iespaids, ka tam mēģina kaut ko „iepārdot” – viņam šķiet, ka viņš pats veic savu izvēli, kas atkal jau strādā uzņēmumam par labu. Tomēr tā īsti arī nav taisnība, jo būtībā, ja pārdevējs ir labs psihologs vai katrā ziņā cilvēks ar labām pārdošanas spējām, viņam ir visas iespējas ietekmēt pircēja lēmuma pieņemšanu un būtībā viņam ir samērā liela vara pār pircēju.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,26 €
Materiālu komplekts Nr. 1238466
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tiešais mārketings kā firmas kopējās mārketinga sistēmas daļa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/228984

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties