Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,40 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,09
Pirkt
Identifikators:125832
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Blogošana un kritiskā interneta kultūra
Blogi ir definēti kā uz Web balstīta (Web-based) hronoloģiska publikācija, kas sastāv no autora viedokļa un domām un, protams, Web linkiem. Blogu saturs ir sajaukts dienasgrāmatas formāta ziņojums, kas ietver notikumus no personīgās dzīves, personīgās pieredzes, kā arī no informāciajs par pasaules aktualitātēm. Blogus varam atrast, strukturējot tos pēc datuma, kategorijas, autora un citiem atribūtiem. Ir pieejama arī komunikācija ar citiem autoriem, pievienojot tos savam interešu sarakstam. Pirmo reizi blogi parādījās 90.to gadu nogalē, kā „ēna” no‘dotcom’ mānijas laika. Atšķirība bija tā, ka, lai blogotu, nebija nepieciešamas ne techno-geeka zināšanas, ne html, jo pilnīgi pietika ar pamata zināšanām. Lai arī blogs būtu akadēmisks, to tomēr neskaita kā publikāciju. Blogi ir izmainījuši pasauli dažādos veidos, ir svarīgi tos interpretēt. Skaidrojot blogu mērķi, neklasificējot blogerus kā digitālos nihilistus, varam meklēt kreatīvu nihilismu, kas skaidro masu mediju hegemoniju(pārākumu). Blogu primārā ideja ir paust personīgās pieredzes, nevis popularizēt ziņu medijus. Blogu kultūras pamatlicēji ir tie, kas attīstīja tehnoloģiju. Blogu kultūra pēc savas definīcijas nav progresīva. Blogi rada savu sociālo tīku grafiku, kas konsolidē(nostiprina, apvieno) savas piederības izmantojot linkus u.c. norādes. Runājot par blogiem, vienmēr var pieminēt privāto un publisko telpu, to nosaka vēlamās piederības kultūra. Ir pieci elementi, kas veido labu un populāru blogu: publicēšana; vieglā atrodamība; cross-site sarunas;linku saraksts; atsauces uz saturu citos resursos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Taktiskie mediji un mediju aktīvisms”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/125832

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties