Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,90 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,09
Pirkt
Identifikators:361314
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Modernā pasaule balstās uz nepārtrauktu komunikāciju vai mijiedarbību starp cilvēkiem, kas ir lielā mērā atšķirti viens no otra. Ja mēs nebūtu tik ļoti atkarīgi no komunikācijas šķērsās distances, masu pamatu mācīšana nebūtu ne nepieciešana, ne iespējama. Tradicionālajās kultūrās lielākās zināšanas ir antropologa Kliforda Gītsa (Clifford Geetz) nosauktajai – vietējās (lokālās) zināšanas.
Masu komunikācija
Masu mediji – avīzes, žurnāli, kino un televīzija visbiežāk asociējas ar uzņemšanu un tādēļ redzēti kā labākās “lappuses“ daudzu cilvēku dzīvēs.
Masu komunikācija ir sarežģīta daudzos sociālās aktivitātes aspektos. Piemēram, monetārās transakcijas pašlaik galvenokārt ir dibinātas informācijas maiņas glabāšanā datoros [1;446]
Avīžu attīstība
Avīzes mūsdienās izcēlušās no brošūrām un izplatītiem informatīvajiem sarakstiem 1700 gados. Avīzes kļuva par ikdienu vairākiem tūkstošiem vai pat miljoniem lasītāju 19.gadsimta beigās. Avīzes būtībā bija svarīga moderno mediju attīstība vēsturē tāpēc, ka tās aptver ļoti daudz dažādus informācijas veidus ierobežoti un vienkārši reproducētā formātā.
Divi primārie piemēri no prestižākajām avīzēm gadsimtu mijā ir New York Times un The Times of London. Daudzi līdzīgie laikraksti citās valstīs ņēma tos par piemēru. [1;447]
Avīžu izdevniecība
Avīzes ilgu laiku asociējās ar spēcīga magnāta tēlu, publiskās impērijas galvu. Daudzās valstīs avīžu īpašumtiesības ir koncentrētas dažu lielu korporāciju rokās, kas bieži ir pārsvarā īpašiem indivīdiem un ģimenēm. Britānijā lielās kompānijas darbojas līdzās preses magnātiem, Lords Northcliffe, Beaverbrook and Kemesly, attīstīja masu cirkulācijas panākumu ziņojumu pamatus1920 un 1930 gados.
Masu cirkulācijas ziņojumi ir ļoti dārgi, lai tos nodibinātu un izdotu. Ir bijušas dažas veiksmīgas jaunās avīzes (piemēram, Sun Britānijā), galvenokārt “maza intelekta” tirgū, bet ir bijušas daudz un dažādas neveiksmes. Fakts, ka avīžu īpašumtiesības ir tik koncentrētas, satrauc daudzus Rietumu iedzīvotāju valdīšanu. Daudzās valstīs valdība ir avīžu aktīvs un aizkavē to pārņemšanu lielās ķēdēs, pietam tās bieži cieš neveiksmi. [1;448]…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,25 €
Materiālu komplekts Nr. 1114628
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālie institūti: izglītība, komunikācija un masu mediji”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/361314

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties