Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,13 (13%)
Cena ar atlaidi*:
0,86
Pirkt
Identifikators:397515
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tomēr, lai arī taktiskajos medijos izmanto tradicionālos kanālus, īstenībā interpretējot katrs pa savam virzās uz mērķa sasniegšanu.
Varētu teikt, ka mūsdienu mediji ir arī taktiskie mediji, jo ar katru dienu mēs praktizējamies to lietošanā.
Lovink un Garcia dēvē par taktisko mediju teorētiķiem, un viņuprāt, medijus par taktiskiem padara ikdienas praktizēšana. Bez interneta nav iespējams iedomāties ikdienu, jo tas sniedz informāciju regulāri. Internets ir papildus vieta, kur tā aktīvisti var sevi pilnveidot, nodrošināt komunikāciju ne tikai lokāli, bet arī globāli, paust savu viedokli visai pasaulei, tādējādi tuvojoties vai sasniedzot savu mērķi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Taktiskie mediji un interneta aktīvisms”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/397515

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties