Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:962297
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pārdošanas prognozēšanas metodes.
ražošana vadītāju domas (visvecākā metode);
realizācijas darbinieku domas (maztirdzniecība);
patērētāju sagaidāma pieprasījuma noteikšana (aptauja);
statistikas metodes.

Produkciju realizācijas plānošanai nepieciešama informācija.
1.informācija par produktu kustību tirgū. Tas ir produktu daudzums, pārdošanas cenas, iepriekšsastādītas prognozes un tās svārstības un realizācija.
2.informācija par situāciju tirgū. Situāciju attiecība uz iedzīvotāju ienākuma dinamiku, pirktspējas dinamika, kopēja pieprasījuma dinamika, informācija par patērētāju koncentrēšana.
3.informācija par speciāliem tirgus pētījumiem. Konkrētie pasūtījumi, konkrēti aptaujas dati.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stratēģijas produkta izvēles jomā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/962297

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties