Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:826091
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

3. Starptautisko korporāciju stratēģisko uzdevumu risināšanas modeļi.
Uzņēmuma darbības tehnoloģisku pusi nodrošina pareizs stratēģisko uzdevumu risināšanas princips, kuru pamatā ir šādu uzdevumu risināšana:
• zinātniski-tehnisko apakšnodaļu izvietojums;
• lēmums par produkta izveidošanu jeb iepirkšanu;
• nākotnes pētījumu virziena izvēle;
• cilvēk- un finansu resursu izvietošana vairākās valstīs.
Visu uzdevumu risināšanas saistība veido trīs stratēģiskus uzdevumu risināšanas modeļus:
1. tehnoloģiskās līknes modelis. Šīs modelis darbojas uz principa, ka katrai tehnoloģijai ir savs dzīves cikls un robeža, pie tam, pietuvinoties kurai, produkta un tehnoloģiju parametru uzlabošanai ir nepieciešamās lielas investīcijas. Šīs modelis paredz tehnoloģiju un to efektivitātes salīdzināšanu. No stratēģiskā menedžmenta skatījumā, šīs modeļa stratēģiskais uzdevums paredz valsts meklēšanu, kur pāriešanas process uz radikāli jaunām tehnoloģijām izmaksu ziņā ir daudz lētāks un ir vieglāks uzņēmējdarbības vidē.
2. Gerpota modelis. Modelis paredz zinātniski-tehnisko un konstruktīvu nodaļu izvietošanas sistēmas procesu, izdalot vadīšanas procesa risināmo jautājumu vairākus modeļus. Vadīšanas procesa jautājuma modeļi balstās uz šādiem radītājiem: tehnoloģiju un tehnoloģisko pozīciju pievilcīgumu, un jo augstākā tā ir, jo lielāka ir potenciālā kapitāla ieguldīšana projektos, jo mazāka – mazāka investīciju aktivitāte. Process paredz divpakāpju darbību: lēmums par ko, kā tiks veikta zinātniski-tehniskā darbība, un kur tiks izvietoti zinātniski pētnieciskie centri.
3. Pirsona-Brokhofa-Bemera modelis. Modeļa pamatā ir M.Portera konkurences faktoru rombs. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Stratēģija inovatīvajā jomā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/826091

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties