Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:463725
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Uz mūsdienu etapa lielu nozīmi iegūst ekonomisku pārvaldes metožu pilnveidošana, kas ir izveidotas uz starptautiskā mārketinga pielietojuma. Sakarā ar to ceļas firmas globālas stratēģijas izstrādāšanas loma, kas ir izveidota uz konkrētu produkcijas ainu ražošanas ilglaicīgas un stabilas orientācijas uz noteiktus tirgus daudzās valstīs. piemērojot savējās ražošanas un noietu programmas pie konkrētiem tirgiem, starptautiskās firmas vadās pēc centieniem saņemt profītu no starpības ekonomiskā situācijā dažādu valstu tirgos, iekarot jauni vai noturēt vecas pozīcijas, nodrošināt savējos uzņēmumus izejvielas avotiem, lietot zinātniski tehniska progresa augļus.
Jēga un mārketinga saturs kā pārvaldes funkcijas ir firmas zinātniski tehniskas un ražotniski-noietas darbības attīstības mērķu definēšana, kas ir nosūtīta uz nodrošinājumu ieradās uz pasaules tirgus un atspulga prasību uzskaites bāzes to firmas attīstības plānos. Starptautiskais mārketings ir aplūkojams kā specifiska pārvaldes funkcija, kas piemīt pamatvilcienos lielām starptautiskām firmām, kas izmanto jebkurus līdzekļus, lai nodrošinātu savējās intereses.
Ražošanas starptautiskās mārketingu darbības mērķis uz konkrētu preču izlaidumu visiem, daudzi vai dažu tirgu. Tā pamatojums tiek ietverts mārketinga programmā, kura ir galvena ražošanas plānošanas pa katru produktu katrā ražošanas kompānijas nodaļā, kas uzstājas kā peļņas centrs.…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,40 €
Materiālu komplekts Nr. 1156545
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskais mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/463725

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties