Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,36 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,63
Pirkt
Identifikators:434086
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Eksāmena jautājumi    3
2.  Paneļu tipa pētījumu formas un to struktūra    4
3.  Aptauju un intervēšanas priekšrocības un trūkumi    7
4.  Regresīvās pētījumu metodes raksturojums,piemēri    10
5.  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

1. Paneļu tipa pētījumu formas un to struktūra
Panelis – regulāra datu vākšana par pastāvīgiem pētījuma objektiem pēc vienmērīgiem laika periodiem.
Produkta noiets pastāvīgi svārstās konkurentu darbības un patērētāju vēlmju izmaiņu iespaidā, tāpēc biezi vien nepietiek, ja tirgu izpēta tikai vienu reizi, lai arī cik pamatīgs šis pētījums būtu. Nepieciešamo informāciju var iegūt ar uzņēmumu, organizāciju interesējošās pircēju grupas vairākkārtējās aptaujas palīdzību, ko veic pēc konkrētiem laika posmiem vai arī noieta attīstības novērošanas gaitā noteiktajās veikalu grupās. Kā jau iepriekš minēts šo metodi sauc par “paneli”.
Vārds „panelis” šajā gadījumā tiek lietots nozīmē, kādā to lieto mārketinga pētījumu kontekstā – noteikts potenciālo respondentu kopums, par kuriem ir uzkrāta kāda noteikta veida informācija un pie kuriem atgriežas atkal un atkal uzdodot arvien jaunus jautājumus.
Ja runā par paneli, tad primārais jautājums ir, kā tiek iegūti respondenta kontakti. Vienīgais nosacījums pie kontaktu iegūšanas – no cilvēka ir saņemta piekrišana, ka viņš vēlas saņemt uzaicinājumus piedalīties pētījumos.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,51 €
Materiālu komplekts Nr. 1239001
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskais mārketings - eksāmena jautājumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/434086

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties