Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:153886
Vērtējums:
Publicēts: 19.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais mārketings ir mārketinga orientācijas un mārketinga iespēju izmantošana starptautiskajā biznesā. Starptautiskais mārketings ietver plānošanu un darījumus, kas šķērso nacionālās robežas ar nolūku sasniegt indivīdu un organizāciju mērķus. Starptautiskais mārketings ir starptautiskā uzņēmuma vadības koncepcija, kuras pamatā ir ārzemju tirgus izpēte, eksporta produktu radīšana un virzīšana ārzemju tirgos, nodrošinot uzņēmuma nosprausto mērķu sasniegšanu. Starptautiskais mārketings ir viena no mārketinga specializētajām disciplīnām.
Mārketinga iespējas ir vadības prasmju, paņēmienu un resursu kopums.
Mārketinga orientācija ir visaptveroša pieeja starptautiskam biznesam ar mērķi gūt organizācijas panākumus ilgtermiņā. Mārketinga orientācija- uzņēmuma vadītāja pamat attieksme kā tie organizē sava uzņēmuma darbu. To raksturo: sistemātiska perspektīva, maiņas perspektīva, vērtību perspektīva un procesorientēta pieeja visiem lēmumiem. Sistemātiska perspektīva- uzņēmuma labklājība ir atkarīga no tā attiecībām ar klientiem un citiem tirgus dalībniekiem- nodrošinot tiem garantētu pakalpojumu minimumu, kas nav pretrunā cits ar citu. Pētījumu virzieni: uzņēmējdarbības vide; noteikta tirgus, segmenta izpēte; patērētāju vajadzības u.c. Maiņas perspektīva- nolūkā veidot ilgtermiņa veiksmīgu biznesu, ir apzināti jāveido un jāuztur attiecības ar tirgus dalībniekiem un sabiedrību kopumā. Vērtību perspektīva- organizācijā jākoncentrējas uz vērtību un labumu savstarpēju nodrošināšanu maiņas procesos ar citiem tirgus dalībniekiem un sabiedrību ilgtermiņā. Visiem iesaistītajiem partneriem ir jābūt pamatojumam- kāpēc lai tie iesaistītos un uzturētu maiņas attiecības ilgtermiņā. Galvenais jautājums- Vai uzņēmums spēj piedāvāt būtisku ieguldījumu darījumu partnera problēmu atrisināšanā? Procesorientētā pieeja- ikvienā organizācijā nepieciešams precīzi koordinēt darbiniekus vienlaikus visās organizācijas funkcijās.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1333970
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskais mārketings. Eksāmena atbildes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/153886

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties