Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:102864
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Noteikt ekonomisko risku nav viegli. Tas notiek tāpēc, ka risku jēdziens ir ļoti daudzveidīgs. Vēl būtisks valsts resursu samazinājums var iet līdz ar iedzīvotāju maksātspējas lielu dažādību. Vienā un tā pašā valstī ekonomiskais risks ir atkarīgs no pircēju tipiem.
Pastāv arī cits jaunā tirgus nestabilitātes veids, saistīts ar valsts politiku. Politisku risku var izraisīt valsts politisku darbinieku uzvedība, kura var būt nelabvēlīga ārzemju kompānijām, kuras darbojas tā tirgū. Vēl politisku risku var ietekmēt vides faktori, kuri veicina straujas izmaiņas valsts politiskā dzīvē.2
Kad kompānija pieņēma lēmumu par darbības uzsākšanu kādā valstī, tai vajag izvēlēties kā iziet ārējā tirgū. Pastāv trīs stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū. Katra no tiem ir saistīta ar lielām saistībām, riskiem, kontroli un potenciāliem ienākumiem. Pie tādām stratēģijām pieder:
• eksports. Eksports ir visvienkāršākais veids, ka iziet ārējā tirgū. Ar eksportu saprot iekšzemē saražoto preču un pakalpojumu pārdošanu patērētājiem ārvalstīs. Iedala divus eksporta veidus:
• netiešais eksports ir tāds eksporta veids, kad kompānijas produkcija tiek pārdota ārzemju tirgos ar neatkarīgo starpnieku palīdzību. Šajā gadījumā, ražotājs un starpnieks ir no vienas valsts;
• tiešais eksports ir tāds eksporta veids, kad kompānijas produkcija tiek pārdota ārzemju tirgos ar neatkarīgo ārzemju starpnieku palīdzību. Šajā gadījumā kompānija veic arī starptautiskā mārketinga pasākumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1307540
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/102864

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties