Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:713330
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā mārketinga vide. Starptautiskā mārketinga vide ir iedalāma divos veidos: mikrovide- ietver faktorus, kas ir cieši saistīti ar kompāniju un ietekmē tās attiecības ar klientiem. Savukārt, makrovide ietver ārējos faktorus, kas iespaido makrovidi kopumā: demogrāfiskie, sociālie utt. Taču, kopumā jāteic, ka starptautiskā mārketinga vides studēšana sākas ar pasaules ekonomikas attīstības tendenču noteikšanu.1Ekonomiskā vide. Ir jāizdala ekonomiskie faktori, kas raksturo to vai citu valsti kā iespējamo potenciālo tirgu. Analizējot vidi starptautiskajā mārketingā valstis ir jāizskata pēc:
- saimniecības struktūras
- ienākumu sadales struktūras
Pēc saimniecības struktūras izšķir:
valstis ar dabiskas saimniecības tipa ekonomiku (ar preču pašpatēriņu kā priekšrocību un ar tiešo apmaiņu nelielā apjomā);
valstis, kuras eksportē izejvielas;
rūpnieciski – attīstošas valstis (apmēram 10% -26 % IKP ir apstrādājoša rūpniecība);
rūpnieciski - attīstītas valstis (šāda tipa valstis visvairāk tirgojas savā starpā, kā arī eksportē lielu daļu savu preču uz cita tipa ekonomikas valstīm apmaiņai pret izejvielām vai pusfabrikātiem).
Pēc ienākumu sadales rakstura izšķir valstis:
ar ļoti zemu ienākumu;
ar galvenokārt zemu ienākumu;
ar ļoti zemu un tajā pat laikā ar ļoti augstu ienākumu līmeni;
ar zemu, vidēju un augstu ienākumu līmeni;
ar galvenokārt vidējo ienākumu līmeni.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1115677
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, politiskā un tiesiskā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/713330

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties