Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:662300
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirms vairākiem gadiem Latvijā daudz kas darbojās un mēs paši sev daudz ko ražojām, bet tagad iepērkam pa lētu naudu no Lietuvas vai Polijas. Latvijā atkal varētu darboties cukurfabrikas, kā arī vairāk ražotnes, tas nāktu par labu Latvijai, jo tādā veidā mēs palielinātu savu eksportu un beidzot pārsniegtu šo slieksni, ka eksports būtu lielāks par importu. Ir vēl daudz un dažādas nozares, kuras nav apgūtas pie mums, bet ir citās valstīs. Ar gadiem tās iespējams arī ienāks pie mums. Bet, jā, Latvija var iegūt jaunus tirgus ir tikai jābūt pareizajam cilvēkam priekšgalā, ali to virzītu pozitīvā gaismā. Bet visa panākuma atslēga ir naudas segums visai uzņēmējdarbībai. Bet tā kā Latvija ir ES mums ir iespējas rakstīt projektus, kam piešķir finansējumus un tas nav nemaz tik grūti izdarāms un sasniedzams.
Vai paplašinātas tirdzniecības iespējas nozīmē arī paaugstinātu risku? Protams, jeb kuram uzņēmējam būs jāsaskaras ar riskiem pat tad ja viņš nav paplašinājies. Bet sadalīt riskus ir labāk nekā nesadalīt tos nemaz. Ja uzņēmums ir paplašinājies un peļņu nes tikai viena daļa tad vismaz ir ienākumi, bet ja tas pats viens nenes peļņu tad nav labi. Būs brīdis, ka abas vietas kur uzņēmums ir paplašinājies nesīs peļņu un uzņēmums tik plauks. Ir daudzi riski, kas var nākt pār uzņēmumu, bet nekad tie nenāks reizē visās vietās, jo ja, piemēram, vētra ir nopostījusi kādu ēku tad vismaz otra būs, kas nesīs peļņu. Liels risks nāk arī ar plusiem. Un kas neriskē, tas nedzer šampanieti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,33 €
Materiālu komplekts Nr. 1327568
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga būtība. Internacionalizācijas iemesli maziem un vidējiem uzņēmumiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/662300

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties