Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:765381
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kompānijas starptautiskuma pakāpi noteica to preču pārdošanas procenti, kas tiek realizēti ārpus produkta ražošanas valsts. [2.,213.]
Starptautiskās kompānijas jeb korporācijas pēc mārketologa F. Kotlera var būt:
1) transnacionāla kompānija – nacionāla monopolija ar ārzemju aktīviem. Šo kompāniju ražošanas un tirdzniecības darbība norisas arī citās pasaules valstīs.[2.,216.]
2) daudznacionala kompānija- starptautiskās korporācijas, kuras apvieno daudz valstu nacionālu kompāniju rinda, pamatojoties uz ražošanas un zinātniski-tehnisku bāzi. DNK atšķiras no pārējiem starptautiskām kompānijām ar, pirmkārt, tai ir daudznacionāls akciju kapitāls, otrkārt, tajā eksistē daudznacionāls vadības centrs, un, treškārt, to filiālēs strādā kadri, kas zina vietējas valsts apstākļus. [2.,217.]…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties