Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:633198
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Globālā stratēģija:
Uzņēmumi, kas darbojas pēc globālās stratēģijas, koncentrējas uz ienesīguma paaugstināšanu, izmantojot izmaksu samazināšanu. Tie darbojas pēc zemo izmaksu stratēģijas. Ražošanas, mārketinga un R&D aktivitātes uzņēmumiem, kas izmanto globālo stratēģiju, ir koncentrētas dažās uzņēmumiem izdevīgās vietās. Globālie uzņēmumi necenšas pielāgot savu produkciju un mārketinga stratēģiju katram konkrētam tirgum, jo pielāgošana palielina izmaksas. Tā vietā globālie uzņēmumi dod priekšroku piedāvāt standartizētu produkciju visā pasaulē, jo tā tie iegūst maksimālu labumu no produkcijas ražošanas lielos apmēros.
Šai stratēģijai vislielākā jēga ir tādos gadījumos, kad pastāv augsts spiediens izmaksu samazināšanai un kur spiediens uz vietējo atbildību ir minimāls.

Transnacionālā stratēģija:
Šī stratēģija ir globālās, multinacionālās un internacionālās stratēģijas apvienojums. Transnacionālā stratēģija apvieno iepriekš minētās stratēģijas, lai veicinātu uzņēmuma starptautiskās biznesa aktivitātes ar koordināciju, sadarbību un savstarpējo atkarību. Transnacionālā stratēģija balstās uz koordinēšanu no centra, kas nodrošina meitas uzņēmumiem efektīvu un viegli sasniedzamu galarezultātu. Transnacionālā stratēģija sasaista centrālo koordinēšanu, kas raksturīga globālajai stratēģijai kopā ar vietējo atsaucību no multinacionālās un internacionālās stratēģijas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā biznesa organizācijas formas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/633198

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties