Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:919763
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Šodien zināšanas starpkultūru attiecībās ir nepieciešamas ikvienam uzņēmējam. Jo arī jebkuri mazie uzņēmumi var sajust lielo kompāniju ietekmi, kas vēlēsies tos pārpirkt vai arī veidot kādu cita veida sadarbību, tādēļ jābūt spējīgam noturēties tirgū.
Ja uzņēmējs nezina, kā citi cilvēki sazinās, pieņem lēmumus, kā viņi strādā grupās, ko sagaida no biznesa., tad tas var bremzēt darījumus. Piemēram, francūzim, amerikānim vācietim ir atšķirīgi priekšstati par sanāksmju noturēšanu. Par to, vai jābūt precīzam un jāpieturas pie dienaskārtības. Biznesa kultūras neizpratnes dēļ ir izgāzušies lieli darījumi, piemēram, starp Volvo un Renault apvienošanās mēģinājumu. Jo katra uzņēmuma vadītājam bija citāda izpratne par to, kā jāvada uzņēmums.
Un arī globalizācija nav spējusi apslāpēt kultūras atšķirības starp dažādām nācijām. Globalizācija no vienas puses liek visiem sajaukties, bet no otras pastiprinās vajadzība pēc identitātes. Tāpēc ir jāzina, kas ir katras nācijas jūtīgās vietas un jāsaprot, ka nav pareizu un nepareizu tradīciju un ieradumu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties