Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:883044
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

1. Digitālā televīzija. Informācija tiek pārveidota datoram saprotamā formā, piedāvājot vairāk televīzijas kanālu, labāku skaņas un attēla kvalitāti un papildus iespējas sevi indivīdam sevi izklaidēt, piemēram, izmantot televizora ekrānu datora ekrāna vietā, izmantot, ietekmēt skatāmās pārraides saturu, pievienojot subtitrus.1
2. Internets. Padarījis ideju un citas netaustāmas vērtības par materiāli vērtīgām. Pavēris jaunas komunikācijas iespējas gan lokālā, gan globālā mērogā, atklājot kanālus, caur kuriem var veikt ikdienas darbības, pētīt sociālo pasauli, esot tiešsaitē (online). Attāluma nozīme kļūst nosacīta.2

Mediju ietekme uz sabiedrību. Stereotipu veidošana un uzturēšana. Frankfurtes Skolas biedri uzskata, ka mediju izplatība, to informācijas izkliedētā un piepūles neesamā forma mazina cilvēku spēju kritiski un patstāvīgi domāt. Jurgena Haberma teorijā apgalvots, ka sabiedrisko domu veido nevis atklātas, racionālas diskusijas, bet gan manipulācija un kontrole, piemēram, reklāma.3 Jeans Baudrillards min piemēru par terorismu, kad cilvēkiem, paļaujoties uz sniegto informāciju medijos, rodas nepareizs priekšstats par situāciju, kas, ja turpinās ilgtermiņā, var veidot stereotipu un uzturēt to, šajā gadījumā, uzskatīt vienas tautas pārstāvjus par bīstamiem. Tam par iemeslu ir tas, ka ziņa nav tikai kāda notikuma apraksts, bet arī ietekmes elements tam, par ko tas ir.4 Stuarta Halla „uztveršanas teorijā” medija ietekme uz personu ir atkarīga no šķiras un kultūras vērtībām, ko indivīds pārstāv, kas ietekmē veidu, kā tas uztver doto informāciju. Interpretācijas modelis koncentrēajs uz to, kāda ir auditorijas reakcija, iesaistoties vai noraidot medija sniegtās informācijas izskaidrošanu.5

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,72 €
Materiālu komplekts Nr. 1239141
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālie institūti. Izglītība, komunikācija un masu mediji”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/883044

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties