Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:270196
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

4.Vienošanāš (kontrakta) slēgšana.
• Sekmē efektīvāku intervences mērķu sasniegšanu tā var būt mutiska vai rakstiska.
• Vienojas par tikšanās reizēm un laiku intervences laikā.
• Vienošanās ir slēgta uz uzticības pamata starp SD un klientu ievērojot ētiskos principus.

5. Intevence
• Dažādu aktivitāšu veikšana, kas sekmē un veicina izmaiņas klienta problēmā, kuru norises gaitā SD pilda dažādas lomas un pielieto dažādas sociālā darba metodes, piesaista citus profesionāļus un izmanto vēl neizmantotos klientam pieejamos resursus. Palīdz klientam nodibināt jaunus kontaktus kas veicina soc. funkcionēšanas uzlabošanos.
• Visas intervences laikā notiek novērošana un novērtēšana
• SD prasmes veiksmīgai intervencei:
Reālistiski domāt un plānot uzdevumus;
Izvērtēt alternatīvas;
Paredzēt un novērtēt lēmumu iespējamo ietekmi;
Noteikt prioritātes;
Apvienot dažādas lomas, darba metodes dažādu uzdevumu veikšanā;
Labas komunikācijas prasmes;
Izprast sistēmu funkcionēšanas teoriju un mijiedarbību ar citām sistēmām;
Motivēt klientu un citus efektīvi darboties.

6. Visaptverošā soc. gadījuma novērtēšana.
• SD veic visas intervences plašāku novērtēšanu, vai izvirzītais mērķis soc. problēmas risināšanā ir sasniegts (kopīgi ar klientu), novērtē klienta apmierinātību ar intervences gaitu un sasniegtajiem rezultātiem.
• Novērtēšanā ir iesaistīti arī citi profesionāļi, ja tie ir bijuši piesaistīti soc. problēmas risināšanas gaitā.

7. Nobeigums un tālākā darbība.
• Risinot soc. gadījuma izvirzīto problēmu intervences procesā nācās saskarties ar citām (izrietošajām) problēmām, kuras tiks risinātas tālākajā darbībā, tātad, tiek saglabāts „ atvērto durvju princips” un klients paturēts redzes lokā.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1127079
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālā gadījuma vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/270196

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties