Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:501408
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pusaudzim ir jādod brīvība, tomēr «ar vienu aci» viņš jākontrolē. Ieteicams ir norunāt likumus – lai tie ir tikai daži, toties tādi, kas nav apspriežami. Tās ir zināmā mērā robežas, kas palīdzēs pusaudzim neapjukt. Šajā gadījumā skolotājam vajadzētu sadarboties ar meitenes vecākiem. Iespējams, vecāki šai meitenei nepievērš nekādu uzmanību, neizstrādā nekādus noteikumus, mājās valda visatļautība. Vecākiem mājās vajadzētu izstrādāt noteikumus, piemēram, katru dienu no pulksten tikiem līdz tikiem vai uzreiz pēc pārnākšanas tu mācies, bet pēc tam vari nodarboties ar sev tīkamām lietām, savukārt mēs tevi šajā laikā par mācībām vairs nebakstīsim. Arī pārējiem ģimenes locekļiem šis mācību laiks ir jārespektē – nedrīkst mācīšanās vidū pasaukt pusaudzi palīgā traukus mazgāt vai pārrunāt paredzamo ciemošanos pie tantes – likumi jāievēro visiem.
Vajadzētu atcerēties, ka pusaudži vēlas, lai skolotāji izturētos pret viņiem “kā līdzīgs pret līdzīgu”. Skolotājiem, kuriem tas izdodas, kuriem piemīt humora izjūta, pacietība, autoritāte, stingrība un taisnīguma izjūta, parasti nav problēmu saskarsmē ar pusaudžiem, ja tās arī parādās, tad viņi prot konfliktu nevis padziļināt, bet samazināt.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,23 €
Materiālu komplekts Nr. 1351981
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Situāciju analīze pedagoģiskajā psiholoģijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/501408

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties