Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:694292
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

3.seminārs. Sabiedrisko attiecību aktivitāšu plānošana.
Izveidot sava uzņēmuma/organizācijas sabiedrisko attiecību darbības plānu un stratēģiju. Izstrādāt sabiedrisko attiecību aktivitāšu plānu. Mājaslapas uzlabošana.
Izdotu bukletu, kas iepazīstinātu gan vietējos iedzīvotājus, gan ciemiņus ar iestādēm, cilvēkiem, uzņēmumiem, dabas objektiem, ar ko novads lepojas.
Informētu iedzīvotājus par pašvaldības darbu (parādot darbinieku, īpaši – vadītāja, ikdienu, rūpes par iedzīvotājiem, lai cilvēki saprot, ka par viņiem gādā, ka viņi ir svarīgi ne tikai vēlēšanu dienā), iepazīstinātu (caur mājaslapu, pašvaldības izdevumu, citiem preses izdevumiem) sabiedrību ar pašvaldībā notiekošajām aktivitātēm – ne tikai pozitīvajām, bet arī ar problēmām. Citādi sabiedrisko attiecību speciālista sniegtajai informācijai zūd ticamība, jo, kā zināms, nekas dzīvē nav tikai rožains. Pārrunātu ar vadītāju, kādu vēstījumu iedzīvotāji no viņa vēlas saņemt informatīvajā ikmēneša izdevumā, jo teksts tikai ar liriskiem vārdiem, piemēram, novēlējumu domāt gaišas domas, cilvēku dažkārt var pat aizskart, tāpēc labāk teikt konkrētus ieteikumus un iespējas, kā pašvaldība var palīdzēt, lai iedzīvotāji dzīvotu un justos labāk. Vēl iedzīvotāji vadītāja uzrunā gribētu dzirdēt konkrētus solījumus (piem., ka katru gadu, neskatoties uz naudas daudzumu, iedzīvotājiem būs nodrošināts transports uz kādu teātra izrādi), nevis atrunāšanos, melus, noklusēšanu, kas nevieš uzticību. Vadītājs ietekmē kopējo pašvaldības tēlu, - ja nevar uzticēties vadītājam, tad iedzīvotājam šķiet, ka viss pašvaldības darbs ir tikai izlikšanās.
Ieplānotu pašvaldības darbinieku tikšanos ar iedzīvotājiem divreiz gadā, vasarā un ziemā (pirms jaunā budžeta pieņemšanas, lai uzklausītu iedzīvotāju priekšlikumus, kā arī, lai iedzīvotāji justu, ka ieklausās viņu viedoklī, ka tas ir svarīgs).

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties