Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,55 (11%)
Cena ar atlaidi*:
4,44
Pirkt
Identifikators:247208
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  2008. m. g. Sekmes    4
3.  Dinamikas rādītājs    4
4.  Struktūras rādītāji – 1. un 2. semestris    4
5.  Diagrammas    4
6.  Sekmju attēlojums līniju un stabiņu diagrammās    4
7.  Sekmju attēlojums lenšu diagrammā    5
8.  Sekmju attēlojums lauztas līnijas diagrammā    5
9.  Sekmju attēlojums radiogrammās    6
10.  1. semestris    6
11.  2. semestris    8
12.  Sadalījumu rindu grafiskie attēlojumi    10
13.  Poligons – mācību skaits 1. un 2. semestris    10
14.  Histogramma – mācību skaits 1. un 2. semestris    11
15.  Kumulāta – uzkrātais biežums mācību skaitā 1. un 2. semestrī    12
16.  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Šo darbu iesākot mans mērķis ir veikt pietiekami kvalitatīvu sekmju analīzi, lai papildinātu un nostiprinātu savas zināšanas statistikā, kā arī darbā ar datoru.
Manuprāt, šo darbu veicot audzēknis var novērtēt reālo situāciju savās sekmēs, spēt tās novērtēt un izanalizēt. Ja audzēknis mēdz plānot savas sekmes, tad veicot šādu analīzi viņš var novērtēt, cik tuvu viņš ir bijis plānotajam. Šādā veidā var redzēt, cik ļoti ir pasliktinājušās vai uzlabojušās atzīmes.
Veicot sekmju analīzi var noteikt, kura atzīme ir visbiežāk sastopama un cik procentus no kopējā vērtējuma tā sastāda. Dažādu grafiku attēlojums var saskatīt sadalījumu un atšķirības starp mācību priekšmetiem.

No šiem mērījumiem var secināt, ka pirmajā semestrī vidējā atzīme ir bijusi zemāka nekā tas ir bijis otrajā semestrī. Atzīmes ir pasliktinājušās mācību birojā. Uzlabojušās atzīmes ir vairākos mācību priekšmetos, kā abās angļu valodās, civiltiesībās, lietvedībā un grāmatvedībā.
Pēc relatīvā dinamiskā rādītāja, attiecības mācību priekšmetos, kuros ir mainījušās atzīmes ir – mācību birojā 0,9, kas parāda, ka šajā mācību priekšmetā ir pazeminājusies vērtējums, klasiskajā angļu valodā 1,2, lietišķajā angļu valodā 1,4, civiltiesībās, grāmatvedība un lietvedībā 1,1, kas parāda, ka šajos mācību priekšmetos ir palielinājušies vērtējumi. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sekmju pētījums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/247208

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties