Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,15 (15%)
Cena ar atlaidi*:
0,84
Pirkt
Identifikators:756244
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Demogrāfiskais faktors:
Vecuma grupa 20-50 gadi
Pārsvarā vīriešu dzimums, jo sievietes izvēlas sieviešu žurnālus
Lielpilsētu un galvaspilsētas iedzīvotāji
Ļoti svarīgs ir arī cilvēku skaits valstī. Tas atvieglo gala rezultātu apskati.
Pēc tabulas datiem var redzēt, ka iedzīvotāju skaits ar katru gadu samazinās, kas iespējams, sliktas mārketinga aktivitātes gadījumā, var samazināt ieņēmumus, jo samazinās esošie patērētāji.

2. Sociālais faktors:
Svarīgs rādītājs minētajā grupā ir izglītība, jo žurnālu parasti izvēlas cilvēki ar augstāko izglītību, kuriem interesē globālas aktualitātes, kuriem nav vienalga, kas notiek ar valsts ekonomiku. Produkts nav lēts, līdz ar to varētu izvēli ietekmēt arī sociālā piederība vidusslānim vai augstākajam slānim algas ziņā.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Makrovide. Mārketinga pētījums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/756244

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties