Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:243157
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēc mērķu un uzdevumu noteikšanas mārketinga darbiniekiem jāizdomā un jāizstrādā ziņojums par uzņēmuma darbību, produktiem un tā tālāk. Lasītāju un/vai skatītāju uzmanība jāpiesaista ar interesantiem faktiem un oriģinālām idejām. Vēlams piedalīties labdarības pasākumos vai sponsorēt dažādus svētkus, mākslas izstādes, sporta sacensības, modes skates, izrādes un citus pasākumus.
Vissvarīgākais kādas organizācijas attiecībās ir attiecības ar visu līmeņu darbiniekiem. Darbinieku jeb iekšējo komunikāciju - vienu no sabiedrisko attiecību funkcijām - maina divi faktori, kuriem vadītāji pievērš aizvien lielāku uzmanību:
1. Darbinieku iejūtīgās attieksmes, komandas darba un uzticamības vērtība, kas palīdz sasniegt organizācijas ražošanas mērķus. Šos pozitīvos darbinieku izturēšanās aspektus ārkārtīgi spēcīgi ietekmē efektīva ar sazināšanās iekārtu palīdzību īstenota interaktīva komunikācija visas organizācijas mērogā.
2. Nepieciešamība izveidot spēcīgu vadības un darbinieku komunikācijas tīklu, un jebkura līmeņa vadītājs nes atbildību par efektīvu komunikāciju starp sevi un sev padotajiem darbiniekiem. Šī komunikācija nav tikai lietišķa ar tiešajiem darba pienākumiem saistīta informācija vien, tai jāsatur arī ziņas un sabiedrībā apspriežamie jautājumi, kas attiecas uz visu organizāciju.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,85 €
Materiālu komplekts Nr. 1333087
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību darbības lauks, modeļi, funkcijas un darbību klasifikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/243157

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties