Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:199264
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Reklamējamais produkts    3
  Reklāmas mērķis    4
  Mērķauditorija    5
  Priekšrocības    6
  Reklāmas devīze    7
  Mediju plāns    8
  Vides reklāma    10
  Sabideriskās attiecības    11
  Pielikums    12
Darba fragmentsAizvērt

Mediju plāns
1. Tiešais pasts un e-pasts
Potenciālajiem klientiem izsūtīt pa pastu drukātos informatīvos materiālus ar portatīvo datoru piedāvājumiemie.
Uz e-pastu tiks izsūtīti eletroniski piedāvājāmi par portatīvajiem datoriem.
2. Telemārketings
Izmantojot Lattelecom sniegtās iespējas, ka zvanot Lattelecom tīklā sarunas ir bez maksas, izmantojot telefonu numuru datu bāzes, tiks svanīts potenciālajiem klientiem, kas nepieciešamības gadījumā ļauj tūlīt atbildēt klientam uz viņa jautājumiem.
3. Īsziņas
Tiktu izmantots smsbuzz.lv sniegtie pakalpojumu, kur var izsūtīt īsziņas reģistrētajiem lietotājiem, segmetējot tos pa vecumu, dzimumu, dzīves vietu un nodarbošanos.
3.1. Reklāma plāns ar smsbuzz.lv 2009. gada maijam
Īsziņas smsbuzz.lv lietotājiem tiks izsūtītas kopskaitā 3 reizes:
• pirmo reizi izsūtīs 3. maijā
• otrā reize būs 17. maijā
• trešā reize – 29. Maijā

4. Reklāma televīzijā
Tā kā televīzija aizņem 40% reklāmas tirgus daļu (Latvijas Reklāmas asociācijas datiem 2009. gadā, www.lra.lv ). Lai uzrunātu pēc iespējas vairāk poteciālo klientu un panākt lai iegādājas portatīvo datoru.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1229861
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas stratēģiskais plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/199264

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties