Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,57 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,42
Pirkt
Identifikators:759356
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Citiem vārdiem sakot, tie ir labumi, kurus pircējs vēlas saņemt līdz ar produktu:
precizējot, kāds pircēja tips ir uzņēmuma mērķauditorija;
izvēloties, ar ko piesaistīs šo pircēju uzmanību;
plānojot, kā šo pastiprināto uzmanības piesaisti īstenot;
noskaidrojot, kā to visu var izdarīt labāk par konkurentiem.
Motivāciju iegādāties to vai citu produktu nereti veido pats pircējs. It īpaši tas ir raksturīgi nozīmes produktu tirgos, kad pircējs vienlaikus ir arī lietotājs, kurš tieši izsaka savas vajadzības ražotājiem. Tomēr lielākā daļa gadījumu rūpes par motivāciju gulstas uz uzņēmēju pleciem. Kā galvenos faktorus motivācijai var minēt šādus:
kvalitatīvs produkts;
spilgts un labi atpazīstams gan produkta, gan pārdevēja tēls;
tirdzniecības piedāvājuma unikalitātes izskaidrojums;
emocionāla stimula izveidošana;
spēja pārliecināt, ka pirkums jāizdara nekavējoties.
Produkta pozīcijas veidošanā liela nozīme ir speciālistu izpratnei par pircēju uzvedību. Lai izzinātu, ko tad īsti vēlas pircēji, jāveic viņu uzvedības analīze, cenšoties saņemt atbildes uz šādiem jautājumiem:
kāpēc pērk;
kāpēc nepērk;
par kādām īpašībām un priekšrocībām interesējas;
kā pērk;
kādas darījuma attiecības vēlas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,68 €
Materiālu komplekts Nr. 1243690
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas radošo plānu, projektu izstrāde, analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/759356

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties