Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,52 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,97
Pirkt
Identifikators:116292
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Turklāt, ņemot vērā faktu, ka sociālās kampaņas parasti vēršas pret sarežģītiem sociāliem uzvedības modeļiem, ir jāizvērš saskaņota, koordinēta, pārdomāta darbība, iesaistot plašu dažādu sabiedrības daļu pārstāvju loku – tos, kuriem ir nepieciešams mainīt savu uzvedību, amatpersonas, kuru varā ir padarīt nevēlamo uzvedību nelikumīgu, medijus, domubiedru organizācijas, sponsorus u.c.
Sociālajā reklāmā būtiski ir ne tikai parādīt, ka pastāv tāda un tāda problēma, bet arī piedāvāt konkrētu risinājumu. Tomēr pats būtiskākais ir pievērst konkrētās mērķauditorijas uzmanību un to noturēt, jo tie, kam konkrētās reklāmas ir paredzētas, t.i., cilvēki ar tādu uzvedību, kas kaitē viņiem pašiem un sabiedrībai, visbiežāk neapzinās, ka problēma pastāv, un vēlas norobežoties no informācijas, kas ir šokējoša un viņiem nepatīkama.
Nedrīkst aizmirst faktu, ka pat ļoti plašas un veiksmīgas sociālās kampaņas nenes tūlītējus rezultātus – smēķētāji visticamāk neatmetīs smēķēšanu uzreiz, tikko kā būs redzējuši šokējošu attēlu, agresīvi braucēji nekļūs mierīgāki tikai tādēļ, ka no sociālās reklāmas būs uzzinājuši, ka ātra un agresīva braukšana ir potenciāli bīstama. Sociālās reklāmas galvenā jēga ir „atvērt sabiedrībai acis” – parādīt, ka problēmas, kas apdraud sabiedrības kā kopuma veselību, rodas tieši indivīdos. Sākumā par panākumu var uzskatīt kaut vai to, ka kāds smēķētājs aizdomājas par to, vai ieguvums no smēķēšanas atmešanas gadījumā nepārsniegs ar to saistītos zaudējumus; plašākas sabiedrības diskusijas jau ir nākošais solis, un visbeidzot, kad sabiedriskā doma ir tam nobriedusi, var tikt ieviestas gan likumiskas normas attiecībā uz kādu nevēlamu uzvedības modeli, kā arī kā spēcīgākais stimuls un baigākais sods kalpos sabiedriskais nosodījums sociāli nepieņemamas rīcības rezultātā. Tomēr sociālās reklāmas panākumi ir ļoti atkarīgi kā no indivīda, kuram tā ir paredzēta, tā no sabiedrības un vides, kurā viņš dzīvo, nedrīkstot aizmirst arī reklāmas veidotāju izpratni par problēmu un reklāmas īsto mērķauditoriju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas psiholoģiskie un ētiskie aspekti”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/116292

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties