Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:196496
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēc reklāmas stratēģijas izstrādes un mērķu izvirzīšanas, ir jāpievēršas reklāmas plāna sagatavošanai. Iedarbīga un spilgta reklāma rodas tas, ja ir rūpīgi pārdomāta plānošana. Veiksmīgas reklāmas idejas un neaizmirstamas reklāmas kampaņas veidojas no daudziem priekšnosacījumiem, un tās veicina preču un pakalpojumu pārdošanu. Pats galvenais rūpīgā reklāmas plānošanā – firmas, preces vai pakalpojuma pozicionēšana atbilstīgi patērētāja motīviem un salīdzinājumā ar konkurentu.
Programmas attīstības reklāmas menedžerim jāsāk, nosakot mērķa tirgu un pircēju motīvus, kā arī to, vai firmas reklamētā prece jau ir tirgū vai ienāk pirmo reizi, vai firma vēlas paplašināt ietekmes jomu. Skaidri jāzina realizējamo preču apjomu vai jāparedz iespējamā tirgus daļa. Jāzina cik liela tirgus daļa pieder konkurentiem, viņu piedāvājumi, tehnika, cena. [1., 204]…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties