Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:943198
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Imitējošo modelēšanu – šī metode dod iespēju atspoguļot dažu faktoru ietekmi sistēmā. Izvēloties reklāmas izplatīšanas līdzekļus, var novērtēt : kas notiek, ja izmanto šo reklāmas budžeta līdzekļu sadales plānu. Tomēr imitācijas modeļiem ir daži trūkumi, kas ierobežo to lietošanas iespējas, piemēram : modelēšanas procesā parasti netiek iekļautas dažādas reklāmas efektivitātes funkcijas; modelēšana pati par sevi nedod iespēju izstrādāt efektīvu reklāmas budžetu u.c.
Komplekso modelēšanu – kompleksie modeļi pēc savas sarežģītības un vērā ņemamo mainīgo lielumu skaita būtiski pārspēj iepriekšējos modeļus. Viens no modeļiem ir Mediac. Šis modelis nodrošina iespēju ar datoru analizēt lielu skaitu datu, kas attiecas uz mārketingu, reklāmu darbību, masu informācijas līdzekļu izmantošanu. Izvirzītais mērķis ir realizācijas maksimalizēšana. Modeļa pamatā ir pieņēmums, ka līdz ar ziņojumu skaita palielināšanos, pieaug arī realizācijas apjoms, taču ar samazināšanās tendenci. Tāpēc tas palīdz noteikt arī to reklāmas ziņojumu skaitu, kāds dod iespēju maksimalizēt realizācijas apjomu, par katru no izraudzītājiem reklāmas izplatīšanas līdzekļiem noteiktā laika periodā. Modelis domāts darbam reālā laika mērogā, dialoga režīmā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas kampaņas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/943198

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties