Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:569667
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Es veidošu kampaņas analīzi reklāmas kampaņai– Pampers institūts sadarbībā Unicef, ko reklamēja novembrī LNT un žurnālā Ieva.
Pāris nedēļas atpakaļ skatoties Latvijas Neatkarīgo Televīziju ieraudzīju reklāmas kampaņu, kas pievērsa manu uzmanību. Ikdienā, reklāmām nepievēršu īpašu uzmanību, varbūt tikai valsts reklāmas kampaņām, par ceļu satiksmes drošību un tamlīdzīgām. Nospriedu, ka lielākā daļa kursabiedru rakstīs par nesen kā iznākušo CSDD reklāmas kampaņu Ir Labi būt Labam, jo pati domāju par to rakstīt, tāpēc nodomāju, ka interesantāk būs uzrakstīt par ko citu, novembrī reklamēto Pampers institūta reklāmas kampaņu.
1. Šīs komunikācijas veicējs ir salīdzinoši liels uzņēmums visā pasaulē pazīstams ar nosaukumu SIA ‘’Procter & Gamble’’, kurš sadarbībā ar Unicef, ir izveidojuši reklāmas kampaņu, lai palīdzētu bērniem jaunattīstības valstīs. Latvijā šis uzņēmums darbojas ar nosaukumu - SIA "Procter & Gamble Marketing Latvia Ltd.". SIA‘’Procter & Gamble’’, Latvijā izplata ļoti daudz mājsaimniecības preces, tai skaitā reklāmas kampaņas galveno produktu Pampers. Runājot par otru šīs reklāmas kampaņas veicēju Unicef – tā ir starptautiska organizācija, kas strādā tieši bērniem un būtiski paļaujas uz brīvprātīgiem ziedojumiem visā pasaulē, jo šī organizācija ir lielākā vakcīnu nodrošinātāja nabadzīgajām valstīm.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas kampaņas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/569667

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties