Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,84 (13%)
Cena ar atlaidi*:
5,65
Pirkt
Identifikators:125443
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. uzdevums
Analizēt kompāniju reklāmas darbību, kas ražo vai pārdod smaržas.

IEVADS
Šajā uzdevumā analizēšu trīs smaržu kompānijas – Estee Lauder, Christian Dior un Elizabeth Arden
Estee Lauder
SIA Estee Lauder ir starptautiska kompānija, kuras pirmsākumi meklējami 1946. gada, Ņujorkā, kad Džozefs Lauders un viņa sieva Estee, atklāja pirmo kosmētikas līniju. 1968. gada kompānija paplašināja savu darbības lauku, radot pirmās dermataloģiski un alerģiski testētās smaržas.
YvesSaintLaurent
1957. gadā savu karjeru uzsāka Dior modes namā kā galvenais dizaineris. Tā viņš kļuva par jaunāko dizaineri pasaulē (21 gads). Četrus gadus vēlāk, 1961. gadā, viņš atvēra pats savu modes namu Parīze. 1964. gada Y. Saint Lauren nāk klajā ar savām pirmajām sieviešu smaržām.
Elizabeth Arden
1915. gada Elizabete uzsāka savu karjeru atverot vairākus skaistumkopšanas salonus visā pasaulē. Visā pasaule Amerika bija pazīstama ar trīs lietām: šujmašīnām, Coca Cola un Elizaeth Arden. 1934. gada lielus panākumus guva viņas pirmās smaržas ”Blue Grass”.


Estee Lauder
Teksts, saukļi
”The most beautiful face in the world? It's yours!”
Visskaistākā seja uz pasaules? Tava!
Estee Lauder ticēja, ka katra sieviete var būt skaista un vēlējas lai tā domā arī pašas sejas īpašnieces.
”Bringing the best to everyone we touch.”
Padarīt labāku ikvienu, kam pieskaramies.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas darbības analīze par trīs smaržu kompānijām”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/125443

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties