Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:150199
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ziņas par reklāmu sastopamas jau pirmatnējos rakstiskajos vēstures dokumentos. Veicot izrakumus Vidusjūras vaislu teritorijā, arheologi atrada izkārtnes ar informāciju par dažādiem noteikumiem un piedāvājumiem. Senie romieši paziņojumus par gladiatoru cīņām rakstīja uz sienām, bet feniķieši savos klejojumus aprakstīja klintis, dažādi slavinot šajos uzrakstos savas preces. Visu to var uzskatīt par sākumu ārējai reklāmai. Kāds uzraksts uz sienas Pompcjā slavināja politiskos darboņus un aicināja cilvēkus nodot par tiem savas balsis. Cits senās reklāmas veids bija pilsētas Saucēji. Senajā Grieķijā "Zelta laikmetā" tie bija saucēji, kuri ziņoja par vergu, lopu un cilu preču pārdošanu.
Sava veida reklāma bija ari amatnieku marķējums uz viņu izgatavotām lietām, piemēram, podnieku gavējums uz saviem ražojumiem Laba amatnieka slava izplatījās ātri, pircēji sāka meklēt preci ar viņa zīmi. Mūsdienās šim nolūkam izmanto produktu zīmes un marku nosaukumus. Piemēram, audumiem no Osnabrikas rūpīgi pārbaudīja kvalitāti un lika 20% augstāku cenu, nekā audumiem, kuri tika pārdoti bez Vestíales markas. Ražošanai centra vizējoties un tirgum attālinoties, markas nozīmīgums pastāvīgi auga. Pavērsiens reklāmas vēsturē notika 1450. gadā, kad sāka darboties Gutcnberga iespiedmašīna. Reklāmu devējam vairs nevajadzēja pavairot savu ziņojumu, rakstot ar roku. Pirmais drukātais ziņojums parādījās angļu valodā 1478. gadā.
Vislielāko uzplaukumu reklāma sasniedza ASV. Par reklāmas tēvu tika nosaukts Bendžamins Franklins. Viņa Gazette, kuru sāka izdot 1729 gadā, sasniedza vislielāko tirāžu un lielāko reklāmas publikāciju skaitu starp visām publikācijām, reklāmas paziņojumiem visā koloniālajā Amerikā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,25 €
Materiālu komplekts Nr. 1122985
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas attīstības ekonomiskais, sociālais raksturs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/150199

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties