Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,54 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,45
Pirkt
Identifikators:845010
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Preču zīme, tirdzniecības marka. Viens no svarīgākajiem elementiem, kas dažkārt nosaka preces likteni un vienmēr atrodas uz iepakojuma ir preces marka vai zīmols. Mūsdienas preces zīmols nosaka visu.Ir tāds labs teiciens, ka ”produktus ražo rūpnīca, bet zīmolus prati”( Valters Lendors). Zīmola izmantošana ir viena no populārākajām un viena no veiksmīgākajām biznesa tendencēm. Preču zīmes veidošana un tās pastāvēšana ir svarīgas gan uzņēmuma, gan visa tirgus līmenī. Preces marka –tas ir preces nosaukums, tās vārds, termins, zīme, simbols vai to kombinācija, kas paredzēta preces indefikācijai un atšķiršanai no konkurenta preces. Preces zīme jeb tirdzniecības preces marka ir apzīmējums, ko lieto, lai kāda uzņēmuma preces vai pakalpojums atšķirtu no citu uzņēmumu preces un pakalpojumiem. Mūsdienās atpazīstamība , ir viens no svarīgākiem panākumu faktoriem , kas palīdz komercsabiedrībai izdzīvot tirgus stingras konkurences apstākļos .
Produkta marka ir noteiktu īpašību kopums, kas sastāv no produkta, kurš apmierina patērētāja funkcionālās vajadzības, un papildus vērtības, kas mudina patērētāju justies apmierinātam. Tas veicina pārliecību, ka konkrētā preču marka ir augstākas kvalitātes, vēlamāka par analogām markām, kuras piedāvā konkurenti. Preču marka zināmā veidā vērš uzmanību uz noteiktas uzticības veidošanos starp pārdevēju un pircēju. Uzticības pamatā ir ražotāja vai pārdevēja solījums pircējiem, ka tiem tiek piedāvāts noteikts kvalitatīvu labumu kopums, izdevīgums un noteikti pakalpojumi. Produkta marku var uztvert arī tikai kā patērētāja informētāju, kas rada spēju to atpazīt vai atcerēties. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkts un tā vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/845010

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties