Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:674708
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Produkta kvalitāte ir produkta spēja veikt patēriņa funkcijas un šo kvalitāti raksturo drošums un precizitāte, lietošanas vienkāršība un ātrums. Būtiski ir izstrādāt produktu nozīmīgās iezīmes, lai tos spētu atšķirt no konkurentu produktiem, piemēram, izveidot dažādas īpatnības, kuras spēj savaldzināt pircēju, kā arī būtisks ir stils jeb dizains, jo veiksmīgi izveidots tas spēj piesaistīt pircējus.
Produkta marka ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem un būtībā tas identificē pārdevēju vai ražotāju. Komunikācija zīmolam un tā pārstāvētajai precei ļauj nodibināt uzticības pilnas attiecības ar patērētājiem. Zīmola veiksmes mēraukla – tā ir zīmola spēja laika gaitā saglabāt inovācijas spējas, relevantumu un savu reputāciju. Zīmols var nodzīvot ļoti ilgi, ja par to pastāvīgi rūpējas – nepieļauj kvalitātes pazemināšanos, nepieļauj viltojumu ražošanu, preces vai tās ārējā veidola novecošanu. Īsti zīmoli pastāvīgi velta laiku, uzmanību un radošos centienus, lai mēģinātu noturēt sev vēlamo pozīciju un saglabātu pozitīvu pircēju viedokli. Veiksmīgi pozicionēts zīmols ir tas, kurš savu preci prot padarīt īpašu daudzu citu vidū un savā ziņā padara patērētāju atkarīgu. Zīmols dzīvo tik ilgi, cik ilgi tas dzīvo patērētāja apziņā, un spēcīgs zīmols iemanto uzticības garantiju. Tradicionāli, kas nāk prātā saistībā ar zīmoliem, ir to dzimtene, jo nācija un ar to asociētie zīmoli patērētāju apziņā iesakņojas visai spēcīgi, kā arī nacionālā piederība asociējas ar kvalitātes zīmi. Tajā pašā laikā globalizācija dara savu, un arvien biežāk zīmoli kļūst internacionāli – bez konkrētas piesaistes kādai vietai. No katra uzņēmuma personīgi ir atkarīga izvēle par produkta markas veidošanu, jo ne visiem tai ir nepieciešams, kā arī tas prasa lielus naudas līdzekļus. Izstrādāt šo zīmolu var veicināt arī ārējā vide, piemēram, konkurenti, likumdošana. Zīmols sevī iemieso dažādas īpašības, ar kurām tas asociējas, ar labumiem un vērtībām, kuras precīzi norāda uz visa uzņēmuma vērtībām. Zīmols var pārstāvēt kādu kultūru, vai tam var būt kāda noteikta personība.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkts, prece un tās vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/674708

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties