Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:469461
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kādi ir reklāmas attīstības faktori?
Reklāmas attīstība ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem pirmām kārtām jāmin:
• sociāli ekonomiskie apstākļi, kas darbojas dažādi (piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretim ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei, un citām prioritātēm);
• tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka jaunu formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, videomagnetofoni, datori, internets un tamlīdzīga tehnika jūtami ietekmēja reklāmas formu un veidu daudzveidību);
• tiesiskie aspekti var veicināt vai ierobežot reklāmas attīstību (piemēram, aizliegums reklamēt televīzijā tabakas izstrādājumus vairākās valstīs lika izstrādājumu ražotājiem mainīt savas mārketinga programmas un ciest zaudējumus);
• tirgus apstākļi vārda plašākā nozīmē iekļauj sevī situāciju tirgū (arī konkurentu stāvokli), pircēju rīcību, viņu dzīvesveidu (piemēram, ja kāda tirgus segmenta patērētāji skartās konkrētās televīzijas programmas un noteiktā laikā, tad tieši šiem parametriem jāpiemēro reklāma).
Mūsdienu kampaņas cēlušās no vienkāršiem un konkrētiem sludinājumiem, kuros piedāvāts kādas problēmas risinājums (Vēlaties izskatīties kā Merlina Monro? Nopērciet šo piegulošo kleitu!). Šādas reklāmas dažkārt bija dramatiskas, reizēm emocionālas un bieži (pat mūsdienās) ļoti iedarbīgas. Tas bija laiks pēc Otrā pasaules kara, vieta - rietumu pasaule. Pētniecība bija plaukumā. Preču un pakalpojumu ražošana līdz ar patēriņa pieaugumu sita augstu vilni.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,01 €
Materiālu komplekts Nr. 1327964
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkta virzīšana tirgū un tā pozīciju nostiprināšana. Mārketinga komunikāciju sistēma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/469461

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties