Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,48 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,51
Pirkt
Identifikators:755676
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ļoti laba pētījuma prioritāte ir noteikt apjomu, kādā jūsu pārdotie produkti un piedā¬vātie pakalpojumi attaisno klientu liktās cerības un apmierina viņu vajadzības. Tirgus ir pārplūdināts ar tūkstošiem produktu, kas arvien nāk un iet. Iemesls, kādēļ viņiem nekas neizdodas, ir gaužām vienkāršs. Tiek piedāvāti citi produkti, kurus pārdod la¬bāk, vairāk un lētāk.16

Mārketinga pētījumu priekšlikums.
Kad mārketinga pētījumu mērķis un iespējas ir noformulētas, pētnieki izvēlas veidu, kā vadīt pētījumu. Parasti pētnieki izvēlas formālo pētījumu plānu, kas palīdz viņiem iegādāties visu nepieciešamu informāciju un atbildēt uz mārketinga menedžeru jautājumiem.
Mārketinga pētījumu plāni var būt dažādi. Daži var būt gari un pamatīgi. Daži var būt īsi un vispārīgi. Pētījumu plāna veida izvēle ir daudz atkarīga no sīkumiem, ar kuriem atšķirīgas nodaļas ir aprakstītas.17

Mārketinga pētījumu pamatojums
Mārketinga pētījumi dod daudz labumus, taču tiem ir arī trūkumi. Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi zināt, vai mārketinga pētījumu labumi, tiešām pārsniedz trūkumus. Tas nozīmē, ka jebkuram uzņēmuma ir svarīgs mārketinga pētījumu pamatojums.
Šodien tirgus situācija ļoti strauji mainās. Tāpēc, radās jautājums: vai mārketinga pētījumi var veikt kvalitatīvu darbu ierobežotā laikā periodā? Pastāv dažādi mārketinga pētījumi, kurus var veikt īsā laikā periodā. Ja menedžeris ir ierobežots laika un nevar veikt jaunu mārketinga pētījumu projektu, tādi īslaicīgi pētījumi var piedāvāt svarīgu informāciju par uzņēmumu.18

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,22 €
Materiālu komplekts Nr. 1243714
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/755676

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties