Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:584585
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Viena no visbūtiskākajām peļņas plānošanas un tās pārvaldības sastāvdaļām ir cenu veidošanas stratēģija. Optimālās pārdošanas vai pakalpojumu sniegšanas cenas ir vissarežģītākais ikviena uzņēmuma darbībā, jo tikai tas var dot pārliecību, ka uzņēmuma peļņa būs pietiekama un nodrošinās tam spēju izdzīvot ilgtermiņā.
Mārketingā ar jēdzienu „cena” saprot preces vai pakalpojuma vērtību, izteiktu naudā. Tā ir preces vērtības mērs.
Cena ir svarīga, jo pircējs to izmanto preces kvalitātes noteikšanai. Cena ir arī svarīgs konkurences līdzeklis. Cena ir svarīga arī pašam tirgotājam, lai varētu noteikt ienākumus.
Cenas noteikšana nav vienkāršs uzdevums. Atbilstoša cenas izvēle savam izstrādājumam, produkcijai vai pakalpojumam ir saistāma ar pietiekami komplicētu analīzi, kuru veicot ir jāņem vērā virkne faktoru, katrs no kuriem ir rūpīgi jāizvērtē. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1194313
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties