Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:578051
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Labi zīmoli ir vienīgais ceļš uz ienesīgumu, kas ir patstāvīgs un virs vidējā līmeņa. Tie ietver arī emocionālas priekšrocības, ne tikai racionālas. Pārāk daudzu zīmolu veidotāji pievēršas racionāliem faktoriem, piemēram, zīmola iezīmēm, cenai un pārdošanas veicināšanai, kas maz ietekmē zīmola – patērētāju attiecību attīstību. Uzņēmumam ir jāpadomā, ko tā zīmolam vajadzētu nozīmēt. Zīmolam ir jāpiešķir personība. Tam ir jābalstās uz īpašībām. Šīm iezīmēm ir jāvijas cauri visām uzņēmuma mārketinga aktivitātēm. 1
Kad pieņemts lēmums par zīmola izveidi, zīmola identitātes veidošanai nepieciešams pieņemt papildu lēmumus par zīmola nosaukumu, logo, krāsām, reklāmas frāzi un simbolu. Ražotājiem un pakalpojuma sniedzējiem, kuri piešķir zīmolus saviem produktiem, jāizvēlas, kādus zīmola nosaukumus lietot. Vēlamākās zīmola nosaukuma īpašības: tam vajadzētu norādīt kaut ko par produkta labumiem, tam vajadzētu norādīt uz produkta īpašībām, tam vajadzētu būt tādam, ko viegli izrunāt pazīt uz atcerēties, tam vajadzētu būt īpatnējam un tam nevajadzētu nozīmēt ko sliktu citās valstīs vai valodās.2
Uzņēmums var dažādos veidos pateikt, ka tas ir atšķirīgs un labāks nekā cits uzņēmums. Tomēr tiek uzsvērts, ka jāizvēlas tikai viens apzīmējums, lai tas paliktu pircēja prātā. Iekams produkts nav atzīts par labāko kādā veidā, kas ir svarīgs noteikums patērētāju grupai, tas būs slikti pozicionēts un to nepietiekami atcerēsies. Mēs atceramies zīmolus, kas izceļas ar to, ka tie kādā veidā ir labākie. 3
Lielākā daļa fizisko produktu jāiepako un jāapzīmē.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,02 €
Materiālu komplekts Nr. 1236493
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/578051

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties