Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:248009
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Relaksācija   
2.  Vingrojumu komplekss   
3.  Plāns   
4.  Manas veselības veicināšanas programmas novērtējums   
Darba fragmentsAizvērt

Relaksācija.

Stress ir neizbēgama mūsu dzīves sastāvdaļa. Katram ir savas metodes, kā tikt galā ar stresu. Savā ziņā arī pastaiga dabā, nomierinoša mūzika, pelde vannā arī ir sava veida relaksācija.
Bet ir specifiskas ķermeņa atslābināšanas metodes, kurs arī es mēģināju iemācīties un veikt regulāri. Viena no tām ir autogēnais treniņš, kuru izmantoja kā ārstniecības metodi, bet vēlāk arī veselie cilvēki pārņēma to, lai regulētu savu psiholoģisko un fizioloģisko stāvokli. Otra metode ir progresīvā relaksācija, kuras pamatlicējs ir ārsts Edmunds Jākobsons, kurš šo metodi sāka popularizēt pagājušā gadsimta 30. Gadu beigās. Tehnikas pamatā ir uzskats, ka saspringtam cilvēkam uzreiz neizdodas atslābināties, bet vispirms vajag vēl spēcīgāku sasprindzinājumu, lai pēc tam varētu atslābināties. Papildus nepieciešama arī vizualizācija t.i. jāiedomājas kaut kas jauks, patīkams. Relaksācijas efekti ir gan fizioloģiski (muskuļu atslābinājums, gremošanas sistēmas atslābinājums, sirds asinsvadu sistēmas atslābinājums) , gan psiholoģiski (depresijas, trauksme, bezmiega mazināšanās). Fiziskās labsajūtas vingrinājumiem ir tik pat liela nozīme, kā garīgajiem.No Rolfa Herkerta grāmatas „Možums un relaksācija 90 sekundēs” es izveidoju nelielu vingrojumu kompleksu, kuru var izpildīt nelielā laikā, gandrīz jebkurā vietā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Plāns veselības veicināšanai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/248009

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties