Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:205457
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kā notiek atbrīvošanās no produkta un tā iesaiņojuma, miniet veidus.
Atbrīvošanās no produkta un tā iesaiņojuma vienmēr ir bijusi problēma un tās risinājumus var iedalīt trīs galvenajās kategorijās: 1) tieša likvidēšana; 2) pārstrāde un 3) atkārtots mārketings. Bieži cilvēki veido psiholoģiskas asociācijas ar konkrētiem priekšmetiem, lietām un tās kļūst svētas, no tām ir grūti atvadīties. Kā piemēru var minēt bērnības rotaļlietas, lietas, kas atgādina par otru cilvēku, utt. Tomēr ar laiku arī to likvidēšana kļūst neizbēgama. Pārstrāde ir kļuvusi ikdienišķa, īpaši tādēļ, ka pašvaldības, valstis un citas valdību vienības to dažos apgabalos ir padarījušas par obligātu. Arī Latvijā tiek veikta produktu iesaiņojumu pārstrāde. Lielāko daļu Latvijā sašķirotā iepakojuma pārstrādā tepat Latvijā:
• PET pudeles tiek pārstrādātas augstas kvalitātes PET pārslās rūpnīcā „PET Baltija” Jelgavā,
• plastmasas plēves, kā arī cietās (HDPE) plastmasas iepakojumu kausē un granulē „Nordic Plast” Olainē,
• papīru, kartonu, sulu un piena kartona iepakojumu jaunos papīra izstrādājumos pārstrādā „Līgatnes papīrfabrika”.
Latvijā savāktā stikla pārstrāde notiek ārzemēs – galvenokārt Lietuvā un Ukrainā. Ir ievērojami pieaugusi lietoto preču tirdzniecība, kas ir atkārtotā mārketinga piemērs. Blusu tirgi un garāžu izpārdošanas ir īpaši populāras Amerikā. Tāpat atkārtotais mārketings reklāmas medijos ir ikdienišķa parādība. Globālās ekonomiskās krīzes laikā arī Latvijā bij izplatīti dažādi lietoto mantu un krāmu tirdziņi, kas guva plašu popularitāti un līdz ar to arī mediju atbalstu. No tiem līdz šodienai ir saglabājušies tikai daži, no kuriem populārākais ir Andele Mandele, kas ar katru reizi kļūst arvien lielāka gan no pārdevēju, gan apmeklētāju puses.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi, tos ietekmējošie mārketinga faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/205457

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties