Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:211782
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā šo faktoru ietekme uz patērētāju nav viendabīga, tad šie faktori ir grupēti pēc to ietekmes intensitātes uz pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu un to izmantošanas uzņēmējdarbībā. Sīkāk var iedalīt mikrofaktorus:
• tiešās ietekmes- faktori ar kuriem dažādas organizācijas ietekmē patērētāju rīcību, parasti tie ir dažādi mārketinga instrumenti, organizācijas mēģina ietekmēt patērētāju uzvedību ar dažādām manipulācijām, veiksmīgi lietojot mārketinga mix elementus, izmantojot efektīvas komunikāciju metodes u.c.
• netiešās ietekmes- faktori, kuri raksturīgi katram indivīdam. Ar šo faktoru palīdzību ir iespējams segmentēt tirgu, šie faktori ir: ekonomiskie, kultūras un sociālie faktori (daļa sociālo faktoru var piederēt arī tiešās ietekmes faktoriem).
• situācijas faktori- faktori, kas stipri ietekmē lēmuma pieņemšanas procesu, kas ir pircēja rīcības pēdējais posms. Ar situācijas faktoriem saprot dažādas situācijas, kādās nokļūst cilvēks, un to, kā tās spēj ietekmēt viņa uzvedību. Tie ir psiholoģiskie, personīgie un situācijas (ar situācijas faktoriem saprotot konkrētus apkārtējās vides apstākļus vai izvēles kritērijus).
Savukārt, runājot par faktoriem, kas ietekmē galīgā lēmuma pieņemšanu Dž. Blaits atsaucas uz Vebsteru un Vindu. Šos faktorus salīdzinot ar spēkiem:
• vides spēki- piemēram, vides ekonomika
• uzņēmuma spēks- piemēram, tā lielums, kas tieši ietekmē tā pirktspēju
• grupas spēks- dažādu interešu grupu spēku samēri un mijiedarbība uzņēmumā.
• Indivīda spēks- lēmuma pieņēmēja personība un prioritātes
Gala rezultātu ietekmē visu šo spēku kopums.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju rīcības modelis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/211782

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties