Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:518101
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2. Pirkšanas lēmuma pieņemšana process

Vajadzība ir iegādāties jaunu ledusskapi.
Vajadzību apzināšanās
Nesen draugi iegādājās jaunu ledusskapi un ielūdza mūs ciemos to apskatīt un novērtēt. Tad radās ideja, ka mēs arī varētu iegādāties jaunu ledusskapi, jo mūsu ledusskapis ir vecs un mazfunkcionāls. Drīz vien arī mūsu vecais ledusskapis jau sāka “niķoties”, bija pēdējais laiks īstenot savu nodomu iegādāties jaunu.
Informācijas meklēšana
Personiskie avoti: tika izjautāti draugi, jo viņi arī nesen bija iegādājušies jaunu ledusskapi. Tika runāts ar darba kolēģim, kuri saprot ledusskapju tehniskos lielumus un parametrus.
Komerciālie avoti: apskatījām reklāmas avīzes, kurās arī bija piedāvāta sadzīves tehnika. Nepārslēdzām kanālu, kad reklāma reklamēja sadzīves preces – ledusskapjus.
Publiskie avoti: izpētījām līzingu grupu piedāvātās % likmes.
Empīriskie avoti: aplūkojām arī ko piedāvā sadzīves preču veikali un kādas līzinga grupas tos apkalpo.
Informācijas vērtēšana
Tā kā ģimenes budžets tajā brīdī nebija visai liels, tika izlemts, ka visi dārgo firmu veikali atkritīs. Salīdzinājām % likmes, lai atrastu to, kurai ir vispieņemamākā procentu likme. Nebija arī vēlēšanās izmēģināt iepirkšanos internetā. Liels plus bija arī izvēlētā ledusskapja tehniskajiem rādītājiem, piem., elektrības patēriņam. Veikalu izvēlējamies, lai nebūtu tālu no dzīves vietas un lai grūtības nesagādātu turpmākie ikmēneša līzinga maksājumi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju uzvedības modelis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/518101

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties