Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:605463
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tiek izmantotas arī kvantitatīvās pētījumu metodes, lai:
• iegūtu skaitlisku informāciju par kāda produkta, pakalpojuma, viedokļa, procesu, parādību izplatību sabiedrībā kopumā vai konkrētā mērķa grupā;
• iegūtu kvantitatīvos datus, kas raksturotu ar kvalitatīvo metožu palīdzību konstatēto parādību izplatību sabiedrībā vai mērķa grupā, piemēram, produkta iegādes iemeslu.
Tās ir tiešās un netiešās intervijas, datorizētas tiešās intervijas, papīra tiešās intervijas, datorizētas telefonintervijas, datorizētas intervijas internetā. Protams, katrai pētījumu metodei ir savi plusi un mīnusi.
Reklāmas darbības vadīšana svarīgi zināt un izvēlēties, kuras būtu patērētājiem un produkta reklāmas stratēģijas mērķiem visatbilstošākās reklāmas
Lai izvēlētos piemērotāko veidu un koncepciju reklāmai, kā arī noskaidrojot reklāmas efektivitātes kampaņu, tiek veikti reklāmas testi, piemēram reklāmas ideju un koncepcijas tests, reklāmas efektivitātes mērījums, reklāmas kampaņas pamanāmības monitors.
Reklāmas ideju un koncepciju pētījumos tiek izmantotas kvalitatīvās metodes, lai noskaidrotu piemērotākās reklāmas idejas un koncepcijas.
Ar reklāmas kampaņas efektivitātes mērījumiem tiek noteikta reklāmas pamanāmība un atpazīstamība, izvēlētās reklāmas atdeve, mērķa grupas attieksme u. tml.
Savukārt reklāmas kampaņas pamanāmības monitora mērķis ir regulāri sekot līdzi konkrētas reklāmas kampaņas pamanāmības un atpazīstamības radītājiem izmantojot aptaujas.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/605463

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties