Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,11 (11%)
Cena ar atlaidi*:
0,88
Pirkt
Identifikators:896359
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2009.g.
Darba fragmentsAizvērt

1. Stereotipizācija
Faktoru izpausme
Indivīdu vai sociālu grupu uztveršana, vērtēšana atbilstoši noteiktiem priekšstatiem jeb stereotipiem. Stereotipi nostiprinās cilvēku atmiņās un pretojas pārmaiņām vai faktiem
Situatīvi piemēri
• Sporta skolotājs sporta spēlēs komandā izvēlās tikai puišus jo, tradicionāli vīrieši tiek uzskatīti par „stipro” un sievietes par „vājo” dzimumu.
• Vīrietis negrib savai draudzenei uzticēties, jo pastāv stereotips, ka sievietes ir pļāpīgas un neprot turēt noslēpumus pie sevis.
• Darba vadītājs izmaksā sievietei mazāku algu nekā vīriešiem, jo viņš uzskata, ka sievietes nav pietiekami nobriedušas un nespēj pašas pieņemt lēmumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,75 €
Materiālu komplekts Nr. 1310882
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Percepcijas faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/896359

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties