Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,56 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,43
Pirkt
Identifikators:165831
Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ir labs teiciens, kurš saka, ka visi cilvēki ir ar vienādām tiesībām, bet katrs atšķirīgi. Tā ir patiesība. Katram pedagogam pamazām izveidojas tie saucamie mīļie un ne tik mīļie skolēni vai studenti. Tas iespējams noteikt gluži dabiski. Par tiem mīļajiem pedagoga acīs parasti kļūst tie, kuri ir apzinīgāki kā citi, labi mācās, veiksmīgi izpilda visus uzdevumus un norādījumus, un labi orientējas konkrētajā mācību priekšmetā. Savukārt tie, kas gluži pretēji – ir kūtri sava darba darītāji, vienmēr atrod iemeslus, kāpēc darbs var palikt neizdarīts, un ir pēc savas būtības slinki, tie visbiežāk gluži dabiski pedagogam varbūt nav tik “vienlīdzīgi” kā tie pirmie minētie. Bet tā īsti nedrīkstētu būt. Jo visi taču esam vienlīdzīgi, neatkarīgi no mūsu varēšanas vai rakstura īpatnībām – ar vienādām tiesībām un vienlīdzīgu zināšanu saņemšanu, un attieksmi no pedagoga puses. Taču dzīvē bieži vien notiek citādāk: kuram tad pedagogam patīk, ka skolēns nemācās, slinko, ir nekārtīgs un bez iniciatīvas, tāpēc nereti šī dalīšana labajos un sliktajos notiek gluži dabiski. Bet tas nav pareizi. Manuprāt, kompetents pedagogs tiks galā ar abiem. Lai to panāktu, nepieciešams pārzināt un sekmīgi savā darbā izmantot dažādus pedagoģiskos principus, un mācību metodes, atrast kontaktu ar katru skolēnu, un būt tam par virzītājspēku.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,07 €
Materiālu komplekts Nr. 1151697
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiskie principi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/165831

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties