Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:605615
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1) Sociālā mērķtiecība. Tādas attieksmju un pozīcijas veidošana, kas ir pec iespejas tuva sabiedrības ideāliem un ilgam pec to īstenošanas. Emocionāli kuturāls cilvēks izjūt ne tikai ņemēja, bet ari devēja prieku.
2) Izglītības, attīstības un audzināšanas vienotība. Visu šo komponentu ievērošana, nevis tikai zināšanas un prasmju apgūšana.
3) Ievirze pašizglītībā. Skolas uzdevums ir jaunatni attiecībi ievirzīt, veidot un nostiprināt mācīšanas motīvus.
4) Mācību satura pareizība un piemērotība. Ievērošana un dokumentu (mācību grāmatu un programmas) atbilstība prasībām.
5) Sistamātiskums un pectiecība. Logiskā saistība . pectiecība izpaužas virzībā no tūvāka uz tālāko, no vieglākā uz grūtāko. Mācībās sistematiskums tiek ievērots arī kontroldarbu ritma (pārbaudes). Ja skolens kādu mācību posmu nav pienācīgi apguvis- sākas grūtības.
6) Saikne ar praksi. Savstarpējas saistības izpratne atklaj skolēniem mācību un izglītības nozīmi un vairo interesi. Šī saikne izpaužas:
ka teorētisko likumsakarību ilustrēšana ar piemeriem no prakses (dedukcija)
kā praktisko darbību teorētisks izskaidrojums (indukcija)…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties