Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:986507
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Audzināšana
Pedagogs izmanto daudzveidīgas mācību metodes, kas aktīvi iesaista bērnus zināšanu, prasmju un attieksmju apguvē.
1. Pedagogs izmanto daudzveidīgas aktīvās mācīšanās metodes, kas atbilstoši veseluma pieejai iesaista visas bērna attīstības jomas.
2. Pedagogs piedāvā aktivitātes, kas veicina pētniecību, eksperimentēšanu, neatkarīgu izzināšanu un radošumu.
3. Pedagogs izmanto metodes, kas sekmē augstākās domāšanas prasmes un problēmu risināšanu.
4. Pedagogs atzīst, novērtē un rada daudzveidīgas neformālās mācīšanās iespējas ārpus tiešajam mācību procesam noteiktā laikā.
5. Pedagogs dara bērnam zināmus mācīšanās mērķus un mudina bērnus pārdomāt savu mācīšanās procesu un sasniegtos rezultātus.
6. Pedagogs iedrošina bērnus izmantot pieejamās, attīstības līmenim atbilstošās tehnoloģijas mācīšanās nolūkiem un attīstīt prasmes, kas nepieciešamas aktīvai līdzdalībai informācijas sabiedrī

Mācīšana
Ļoti svarīgi ir ne tikai iemācīt bērniem un jauniešiem ko jaunu, bet arī palīdzēt audzēknim attīstīt garīgās un praktiskās prasmes, veicināt radošo darbību un zināšanas kultūras sabiedrībā. Inženierzinātņu tehnoloģijās radīja priekšnoteikumus mācībām jaunā pedagoģiskajā kultūrā. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,76 €
Materiālu komplekts Nr. 1352630
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pedagoģiskās idejas no 17. līdz 21.gadsimtam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/986507

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties